Fejlsignal/problemer

Ved fejl anbefales:
Hvis du har flere tv, så tjek om der er fejl på dem alle sammen. Hvis du har fejl på alle dine tv, så tjek om din nabo har samme problem. Er det tilfældet – så er der sandsynligvis fejl på nettet. 
Ring til fejlservice på 70 70 40 40.

Hvis du kun har et tv eller der kun er fejl på det ene af dine tv, så tjek at antennekablet sidder ordentligt fast i begge ender. Prøv med et andet antennekabel, der er HF-tæt eller prøv at føre tv-antennekablet uden om en evt. video eller digital modtager  dvs. direkte fra stikdåsen i væggen og til TVet. Er der stadig fejl, så kan du forsøge ny kanalsøgning. Hvis dette ikke hjælper, så kan der være fejl på dit tv eller installation. 
Ring til fejlservice på 70 70 40 40.

Hvis du kun har et tv og har forsøgt ovenstående, så tjek om din nabo har samme problem. Er det tilfældet – så er der sandsynligvis fejl på nettet. 
Ring til fejlservice på 70 70 40 40.

Hvis der er andre tekniske forhold, så kan der skrives til Allan Smedegård, som er medlem af bestyrelsen og teknisk ansvarlig for vort kabelnet. klik her 

Hvis dit tv-signal er i orden, men der er problemer med internetforbindelsen, så skal du kontakte bredbånds support: Telefon 70 70 40 40

Antenneforeningens programoversigt kan ses under kanaloversigt, eller ved at KLIKKE HER.  

Er der problemer med pixelfejl eller dårligt signal, så   KLIK HER
Cookies

Kontakt

Du er velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis du ønsker at tilmelde dig eller har spørgsmål til dit medlemskab.

Se kontaktinfo under Foreningen