Driftsinfo november 2017
Publiceret af: næstformand
Dato: 26-10-2017 21:52:14

Fremtiden bliver mere og mere digital og vores brug af internet stiger hvert år med over 40%. Samtidig stiller vi større krav til vores TV-signal, med bedre billedkvalitet og flere kanaler. Dette stiller større krav til foreningens netværk.

Vi starter i samarbejde med YouSee og Dansk Kabel TV med udbygning/ opgradering af foreningens net den 13.11.2017. I den forbindelse kan det forventes, at internet og TV-signal vil være helt afbrudt kl. 01.00 - 07.00. I dagtimerne kl. 07.00 - 19.00 kan det forventes at være helt eller delvist afbrudt.

De adresser, der bliver berørt, får et brev fra YouSee med nærmere info om, hvornår arbejdet i det aktuelle område starter og slutter.

Læs mere under fejlmelding og driftsinfo

Vi beklager eventuelle gener dette arbejde medfører.