Åbent hus 14 -19 i Hallen TORSDAG 25-10
Dato: 24-10-2018 22:01:19

23.oktober 2018

Nyhedsbrev

På torsdag  holder vi åbent hus sammen med YouSee.

Det finder sted i Bramming Kultur- og Fritidscenter 14-19. Her vil man kunne møde kompetente medarbejdere fra youSee.

Specielt BLAND SELV er på vej frem i alle antenneforeninger, som har aftale med youSee.

Nogle foreninger er helt oppe på 20 % af medlemmerne, som har valgt dette produkt.

Vi har i Øst 95 medlemmer med bland selv; det svarer til 6 %.

Bortset fra en engangsinvestering til kort og kortholder er prisen for mellempakke blandselv

(hvor man kan vælge 10 kanaler selv) den samme som for en mellempakke. Det samme gælder fuldpakke blandselv:

samme pris som fuldpakke, men man vælger selv 36 kanaler ud over grundpakken, som er ”faste” kanaler.

På youSee´s hjemmeside:www.youSee.dk kan man ved at klikke på blandselv billedet få en masse

oplysninger om produktet.

Næste nyhedsbrev kommer i uge 45 og indeholder blandt andet følgende 2 punkter:

·       de nye pakkepriser i ØST pr. 1-1-2019

·        Doscis 3.1 udvidelsen og bredbåndspriser 1-1-2019