Fastspeed og andre udbydere
Dato: 25-09-2019 21:21:48

Nyhedsbrev 24. september 2019.

Fastspeed- og andre udbydere af bredbånd

Antenneforeningen Øst´s bestyrelse arbejder altid på, at foreningen kan tilbyde de bedste produkter til den laveste pris. Det gælder også bredbånd. Men vi skal sikre os, at de tekniske løsninger, samt administrative aftaler er på plads og brugbare, inden vi introducerer nye produkter på vores net.

YouSee, Fastspeed og FDA (Forenede Danske Antenneanlæg) har været indkaldt til samtaler i Erhvervsstyrelsen hen over sommeren. Der afventes en kendelse indenfor 6 måneder vedr. evt. liberalisering af private antenneanlæg. Som alle andre antenneforeninger afventer vi denne afgørelse, inden vi kan foretage os yderligere.

Bestyrelsen for Antenneforeningen Øst.

Nyhedsbrevet er lagt ind som pdf-dokument herunder

Vedhæftede filer