Ændringer i tv-pakker fra januar 2020
Publiceret af: næstformanden
Dato: 07-12-2019 14:23:52

Fra årsskiftet sker der både ændring i DRs og Discoverys kanaler.

Som en del af spare- og udviklingsplanen, har DR besluttet at lave en del ændringer i deres TV- og radioudbud fra den 2. januar 2020.

Ændringerne er bl.a. at DR3, DR K og DR Ultra lukker som almindelige tv-kanaler (flow-tv) og fremover kan man kun finde dem som streaming kanaler.

Du kan finde mere info på DR hjemmeside

Fra årsskiftet udgår Discovery kanalerne og bliver erstattet af nogle andre.

Ændringer i grundpakken: Kanal 5 udgår og erstattes med TV2 Charlie.

I mellempakken udgår: Kanal 4, Kanal 5, 6'eren, Canal 9 og TLC.

Tilføjes: TV2 Charlie , TV2 Fri, TV2 Sport, TV3 MAX, TV3 Sport og Viasat Ultra HD

I fuldpakken udgår: Kanal 4, Kanal 5, 6'eren, Canal 9, TLC, Discovery Channel, Discovery Science, Animal Planet, Investigation Discovery, Eurosport 1 og Eurosport 2.

Til fuldpakken tilføjes:

TV2 Charlie , TV2 Fri, TV2 Sport, TV3 MAX, TV3 Sport, C More Stars, C More First, C More Hits, C More Series, Viasat Film Premiere, Viasat Film Action, Viasat Film Family og Viasat Film Hits samt Viasat Ultra HD.

Viasat Ultra HD kan ses af alle, der har et tv eller udstyr med mulighed for Ultra HD.

Du finder mere om ændringerne her https://mustsee.yousee.dk/tv2020

Herunder finder du pdf-dokument med ny kanaloversigt

Vedhæftede filer