Ekstra tv-kanaler i påsken
Dato: 05-04-2020 21:02:05

I påsken åbner vi op for masser af nye tv-kanaler, som alle med en tv-pakke kan se fra 3. april til 17. april.

Det betyder bl.a., at alle medlemmer vil få adgang til alle tv-kanaler fra TV 2, NENT og Disney. Samt en lang række tv-kanaler, hvor man kan fordybe sig i historie- og naturprogrammer eller finde ny underholdning til børnene.

Vores medlemmer får automatisk tilføjet de ekstra tv-kanaler, som også vil være tilgængelige via YouSee Tv &Film-appen og via tv.yousee.dk.

Bemærk, at en kanalsøgning kan være nødvendig for at se alle de nye kanaler på tv’et.

Ser man sin tv-pakke via en tv-boks, kan det værenødvendigt at genstarte tv-boksen ved at slukke og tænde for strømmen til boksen.

Har man en favoritliste på sit tv eller tv-boks, skal man ligeledes slå den fra for at finde de nye kanaler.

God fornøjelse og god påske.