Ingen prisændring
Publiceret af: næstformanden
Dato: 24-04-2020 18:14:10

YouSee gennemfører prisstigninger for visse direkte kunder – berører ikke foreningskunderne.

Det er fremgået af flere medier, at YouSee gennemfører en række prisstigninger over for visse privatkunder med virkning fra 1. juni.

Øst har haft kontakt til YouSee og her bekræfter Ole Madsen, at de varslede prisstigninger IKKE berører foreningskunderne.

Ifølge Flatpanels.dk er det kunder med “ældre abonnementstyper” der rammes. Yousee uddyber i en mail til iNPUT, at det drejer sig om “en række ældre produkter, hvor prisen ikke er fulgt med den generelle prisudvikling”. Det er ikke en generel prisstigning på YouSee’s listepriser, understreges det.
– Det drejer sig om en mindre andel af vores kunder med produkter, som vi ikke sælger i dag, hvor prisen ikke er fulgt med den generelle prisudvikling. Derfor får de desværre også en større prisstigning. De berørte kunder vil få en mail eller et brev i løbet af de kommende uger, siger Eva Birgitte Bisgaard, kommerciel direktør i YouSee.