Ingen tilbagebetaling af gebyr
Dato: 28-10-2020 22:00:59

Et tidligere medlem har indgivet en klage til Slots- og Kulturstyrelsen vedrørende vores administrationsgebyr, i forbindelse med udmeldelse af foreningen.

Bestyrelsen har hele tiden påpeget, at det er lovligt at opkræve dette gebyr og Slots- og Kulturstyrelsen har nu truffet afgørelse i sagen.

Slots- og Kulturstyrelsen finder, at opkrævning af gebyr på 300 kr. for udmeldelse af Antenneforeningen Øst (CVR nr. 17983490) på det oplyste grundlag, er sket i overensstemmelse med reglerne i bekendtgørelse om fritagelse for og tilslutning til betaling for fælles programforsyning i fællesantenneanlæg (bekendtgørelse nr. 685 af 8. juni 2016). Antenneforeningen Øst skal derfor ikke tilbagebetale udmeldelsesgebyr på 300 kr.