Nyhedsbrev december 2020
Publiceret af: næstformanden
Dato: 20-12-2020 00:32:35

Læs vores nyhedsbrev for december 2020 her.

Nye el-målere

Nye lovkrav om, at alle el-tilslutninger skal have opsat nye fjernaflæsbare elmålere gælder også for foreninger. Derfor har vi, som tidligere annonceret i avisen og på hjemmesiden, fået sat 17 nye elmålere op i november.

Bestyrelsen havde indhentet tilbud fra firmaer, der har erfaringer fra antenneanlæg og firmaet KK Partner fra Brørup kom med det bedste tilbud. Derudover havde de nødstrømsanlæg med, så vores medlemmer kun bemærkede nogle ganske korte afbrydelser mens der blev skiftet imellem nødstrøm og den faste el-forsyning. Vi har kun fået henvendelse fra et enkelt medlem i forbindelse med arbejdet.

Reparation, udbygning og service af anlægget

Det seneste halvår er der blevet udført reparation, udbygning og service af vores anlæg, så vi kan imødekomme den støt stigende trafikmængde og hastighed på internettet. Derudover også de større krav til knivskarpe billeder på tv.

Højere hastighed på bredbånd

Der er kommet højere bredbåndshastigheder med gode konkurrencedygtige priser.

Bredbåndspriser* for nye medlemmer pr. 1.december 2020:

Hastighed  - Pris pr. måned
200/20 Mbit  -  kr. 249,-
200/200 Mbit  -  kr. 299,-
1.000/100 Mbit  -  kr. 299,-
1.000/500 Mbit  -  kr. 349,-

* Medlemmer, der har haft internet inden november 2020 kan have abonnement med andre hastigheder, ekstra produkter og priser, men kan ændre dette ved at kontakte YouSee.

YouSee

YouSee har meddelt, at kundeservice og support på tlf. 7070 4040 ændrer åbningstider fra den 4. januar 2021. Nye åbningstider bliver

• Support til opsætning internet, mobil, tv og fastnet produkter samt fejlmelding:
Mandag - torsdag: 08.00-18.00
Weekend og helligdage: 09.00-18.00

• Kundeservice, salg og regninger:
Mandag - torsdag: 08.00-16.00
Fredag: 08.00-15.00

• Sociale medier (SoMe):
Mandag - torsdag: 08.00-23.00
Weekend og helligdage: 12.00-22.00

• Ring mig op service, hvor du bestiller tidspunkt for opringning.:
(Indtast kontaktdata + spørgsmål): salg.yousee.dk/rmo/service-kontakt

Radiosignalet via tv bliver lukket i starten af januar.

Sport

TV 2 har købt OL-rettigheder af Discovery og dækker De Olympiske Vinterlege 2022 og De Olympiske Lege 2024 sammen med DR.
DR og TV2 har også købt rettighederne til EM-fodboldslutrunderne i 2024 og 2028. Derudover har TV2 købt rettighederne til en del andre kampe. Se mere i nyhedsbrev på vores hjemmeside, som vi har modtaget fra TV2 her: Nyheder

Rådhusgrunden

Antenneforeningen Øst har lagt kabler ind i Bramming Boligforenings nybyggede lejligheder på Rådhusgrunden.
Beboerne har derfor, ligesom andre steder i byen, også mulighed for at få tv-signal fra os og internet og IP-telefoni fra YouSee.
Vi ønsker Boligforeningen og beboerne tillykke med de nye boliger.

Medlemmer

Det seneste kvartal er der kommet 42 udmeldelser, så vi bliver færre medlemmer ved årets udgang. Vi har dog også fået 11 nye tilmeldinger. De fleste til- og udmeldelser skyldes køb og salg af boliger.

Vi ønsker alle vores medlemmer en god jul og godt nytår.

Bestyrelsen i Antenneforeningen Øst

Du kan melde dig til nyhedsmail  her