Internet uden tv-pakke

Streaming eller flow-tv - det er et emne, der er meget aktuelt i debatten omkring fremtidens måde at se tv på.

Det er muligt for Antenneforeningen Østs medlemmer at få internet, uden at have en tv-pakke. Vi kalder det for en BASISPAKKE.

Bemærk: For at få internet uden tv-pakke skal man være medlem af Antenneforeningen Øst, Bramming.

Kontingent er 300 kr. om året. Beløbet - for et år ad gangen - betales i første uge af januar.
Når dette er på plads, skal man kontakte YouSee på www.yousee.dk eller på telefon 70 70 40 40 og bestille den ønskede hastighed, som man får til en fordelagtig foreningsprispris.
Der er også mulighed for at besøge YouSee-butikken i Broen (Exnersgade 20, Esbjerg) for at tilmelde sig og få modem udleveret med det samme.

Har man en tv-pakke eller tv-pakke/ internet, så kan man opsige sin tv-pakke og fortsætte med internet alene. Man kontakter først Antenneforeningen Øst ang. ændringen.
Der skal så en tekniker ud for at koble tv-signalet fra. Dette er som oftest i skabet i nærheden af adressen. Det koster 200 kr., som indbetales på 5971  4009715.
– dernæst bestiller man Internet direkte hos YouSee.

Hvis adressen tidligere har været medlem af Antenneforeningen Øst (og udmeldt sig før 1-8-2017): Ønskes alene Internet, kontaktes først Antenneforeningen for at blive medlem.  Kontingent til Øst koster 300 kr./år. Beløbet indbetales på 5971  4009715. Man bestiller dernæst Internet direkte hos YouSee.

Hvis adressen er i Antenneforeningen Øst´s område og aldrig været medlem: man kan blive tilsluttet for 600 kr. + kontingent 300 kr. pr. år. Samlede beløb 900 kr. indbetales på 5971  4009715. Når indbetaling er opfyldt, kan man bestille Internet direkte hos YouSee.

Ønsker man at opsige Internet kontaktes YouSee - samtidig skal man opsige medlemskab af Antenneforening Øst. Der betales udmeldelsesgebyr til Antenneforeningen.