Prisblad gældende fra 1. januar 2024

Priser er inkl. moms.

Medlemskontingent kr. 0,- årligt
- opkræves primo januar.

(skal betales af alle medlemmer - også dem som har internet uden tv / basispakken).

TV:

Priser på tv-pakker er specificeret under tv-pakker

Gebyr:

Rykkergebyr, 1.rykker kr. 100,-

Rykkergebyr, 2.rykker kr. 100,-

Genoplukningsgebyr kr. 695,-

Ændring ned i tv-pakke kr. 0,- (fra større til mindre pakke)

Ændring op i tv-pakke kr. 0,- (fra mindre til større pakke)

Administrationsgebyr ved udmeldelse kr. 0,-

Gentilslutning (tidligere medlemsadresse) kr. 300,- dog ved internet uden tv gratis

Nytilslutning (ny adresse) kr. 600,- dog ved internet uden tv gratis*
      *pris på kabeltrækning m.m. aftales med vores tekniker

Kontingent, restancer og gebyr kan indsættes på foreningens konto i ANDELSKASSEN på reg. nr. 5971 og konto 4009715 eller MobilePay til 33309. (husk at påføre ejendommens adresse eller medlemsnr. i tekstfelt til modtager.)

Vi vil opfordre alle medlemmer til at tilmelde kontingentbetalingen til Betalingsservice. Du skal i forbindelse med oprettelse til Betalingsservice bruge:

PBS-kreditor nr. 04804678

Debitorgruppe 00001

Kundenr. er dit medlemsnr., som fremgår af tilsendt indbetalingskort. Medlemsnummer kan oplyses ved henvendelse til foreningens kasserer  Folmer Pultz.